İşlem Rehberi
- Hesap Oluşturma
Sayfanın sağ üstünden yer alan “ “ tıklayarak Giriş ekranına ulaşabilirsiniz. Akabinde, ‘Hesap Oluştur’a tıklayarak isim ve soy isim, e-posta adresiniz ile oluşturacağınız şifreyle hesap oluşturabilirsiniz. E-posta adresinize gelen doğrulama bağlantısına tıklayarak Hesap Oluşturma sürecini tamamlayabilirsiniz.
- Hesap Oluştururken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
Hesap Oluşturma işlemlerini tamamlarken, lütfen kullanacağınız e-posta adresinin doğruluğundan ve aktif olarak kullandığınızdan emin olunuz. Hesap Oluşturma sürecinin tamamlanması için doğrulama bağlantısının gönderilmesi ve Hesabınız ile ilgili bilgilendirmeler ve siparişinize özel detaylar belirtilen e-posta üzerinden yapılacaktır.
- Hesap Oluşturmadan Sipariş Verilebilmesi
İnternet sitemizden sipariş verebilmek için Hesap Oluşturma şartı aranmamakta olup; almak istediğiniz ürünü “Sepete Ekle” diyebilir; akabinde sağ üstte yer alan tıklarak “Ödeme” sayfasından siparişinizin oluşturulması için gerekli bilgileri girerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
- Sipariş Oluşturma
Siparişinizi oluşturabilmek için almak istediğiniz ürünün yanında çıkan “Sepete Ekle” sekmesine tıklayınız. Sipariş etmek istediğiniz ürün sayısı birden fazla ise diğer ürünleri de sırasıyla “Sepete Ekle” sekmesi aracılığı ile Sepetinize eklemelisiniz.
"” ikonuna tıklayarak Sepet’inize ulaşabilirsiniz.
- “Sepeti Görüntüle” seçeneğine tıklayarak siparişlerinizi görüntüleyebilir ve sonrasında siparişinizi tamamlayabilmek için “Ödeme” seçeneği ile siparişe ilişkin ödemeyi gerçekleştirebilir ve siparişinizi oluşturabilirsiniz.
- Ya da doğrudan tıkladığınızda ekranın sağ alt kısmında çıkan “Ödeme” seçeneği ile ödemenizi gerçekleştirerek siparişinizi oluşturabilirsiniz.
Talebiniz doğrultusunda, İnternet Sitemizde hesap oluşturmadan; ya da “Kayıtlı Müşterimiz” olmanız halinde hesap bilgilerinizi girerek siparişe ilişkin gerekli olan Kişisel Bilgilerinizi (Ad, soyad, iletişim bilgileri), Fatura Adresinizi, Teslimat Adresinizi, girerek “Şimdi Öde” sekmesine tıklayınız. “iyzico” altyapısı ile e-posta adresinizi giriniz ve sonrasında; dilerseniz kayıtlı kartlarınızı kullanarak dilerseniz yeni bir kart tanımlayarak ödeme işlemini tamamlayabilir ve siparişinizi oluşturabilirsiniz.
- Ödeme ve Teslimat
Ödemeyi kredi kartı ve banka kartı ile iyzico alt yapısı ile gerçekleştirebilirsiniz. Kapıda ödeme ve havale yoluyla ödeme yolu ile sipariş verilmemektedir. Teslimatın, Kullanıcı Hesabı oluştururken girdiğiniz teslimat adresinden farklı olması halinde, Yeni Adres ekleyebilirsiniz.
- Sipariş Teslimi ve Zamanı
Satın aldığınız ürünler, stokta olması halinde sipariş verildikten itibaren 7 iş günü içerisinde kargoya verilmektedir. Satın aldığınız ürünlerin teslimat tarihine 'Hesabım' bölümünde 'Siparişlerim' sayfasından da ulaşabilirsiniz. Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını 'Hesabım' bölümünde 'Siparişlerim' sekmesinden takip edebilirsiniz.
- Sipariş İptali
Alıcı, siparişi oluşturduktan sonra, ürün kargoya verilmeden önce siparişini iptal etme hakkına sahiptir. Siparişinizi iptal etmek için Hesabım bölümüne girerek Siparişlerim sayfasından siparişinizi seçebilir ve Siparişi İptal Et seçeneğini tıklayabilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildikten sonra iptal işlemi yapılamaz.
Sipariş İptali İçin İletişim:
Sipariş iptali talebinizi, info@inocosmetic.com.tr adresine e-posta göndererek veya Müşteri Hizmetleri bölümünden bize ulaşarak iletebilirsiniz.
- Sipariş Değişikliği
Alıcı, siparişini değiştirmek için, sipariş kargoya verilmeden önce değişiklik talebini iletebilir. Sipariş değişikliği yapmak için, Hesabım bölümüne giriş yaparak Siparişlerim sekmesinde bulunan siparişi seçebilir ve gerekli değişiklikleri belirtmek için Siparişi Değiştir seçeneğini kullanabilirsiniz.
Sipariş Değişikliği İçin İletişim:
Sipariş değişikliği taleplerinizi info@inocosmetic.com.tr adresine e-posta göndererek veya Müşteri Hizmetleri bölümünden iletebilirsiniz.
- Teslimat Adresi ve Alıcı Tarafın Değiştirilmesi
Siparişiniz kargoya verilmeden önce teslimat adresinizi veya alıcı bilgilerini değiştirme hakkına sahipsiniz. Teslimat adresinizi değiştirmek için Hesabım bölümüne girerek Siparişlerim sayfasından ilgili siparişi seçebilir ve Teslimat Adresi Değiştir seçeneğini tıklayarak yeni adres bilgilerinizi girebilirsiniz.
Teslimat Adresi veya Alıcı Bilgisi Değişikliği İçin İletişim:
Teslimat adresi veya alıcı bilgisi değişikliği taleplerinizi info@inocosmetic.com.tr adresine e-posta göndererek veya Müşteri Hizmetleri bölümünden bize iletebilirsiniz.
- Ürün İade Süreci
İade ettiğiniz ürünleri, internet sitesi anasayfasının sağ üst köşesinde Giriş Yap sekmesine tıkladıktan sonra sayfanın sağ tarafında açılan “Hesabım” bölümünde “İade Taleplerim” sekmesinden takip edebilirsiniz.
- Şifrenin Unutulması Halinde İzlenecek Yol
İnternet sitesi anasayfasının sağ üst köşesinde Giriş Yap sekmesine tıkladıktan sonra açılan sayfanın sağ tarafında “Şifremi Unuttum” bölümünden kayıtlı e-posta adresinizi girerek yeni şifre alabilirsiniz.
- Sözleşmenin Saklanması
Mesafeli Hizmet Sözleşmesi’nin ve Ön Bilgilendirme Formu’nun elektronik kopyaları siparişin verilmesi sonrasında Kullanıcı’nın sağlamış olduğu e-mail adresine gönderilmektedir. Ayrıca, işleme ilişkin belge ve kayıtlar Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ve Elektronik Ticarette Hizmet Sağlayıcı ve Aracı Hizmet Sağlayıcılar Hakkında Yönetmelik hükümleri uyarınca 3 yıl boyunca saklanmaktadır.
- Sipariş Bilgilerinin Geri Alınması ve Değiştirilmesi
Siparişinizi tamamlamadan önce, Özet Sipariş Formu çıkacaktır. Bu aşamada siparişiniz içerisinde almaktan vazgeçtiğiniz ürünlere, teslimat adresine ve ödeme yöntemine ilişkin değişiklikleri “Geri Al” sekmesi ile yönetebilirsiniz.
- Gizlilik Kuralları
www.inocosmetic.com.tr internet sitemizi ve ürün satın alımı yaparken paylaştığınız bilgiler ve kişisel veriler, ana sayfamızdan ulaşılabilen İnternet Sitesi Aydınlatma Metni kapsamında işlenir.
- Alternatif Uyuşmazlık Çözüm Mekanizmaları
Tüketici, şikâyetine ilişkin bir uyuşmazlık söz konusu olması hâlinde Ticaret Bakanlığı’nca ilân edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri, belirtilen değer üstüne Tüketici Mahkemeleri; Tüketici Mahkemelerinin bulunmadığı yerlerde Asliye Hukuk Mahkemeleri’ne başvurabilir.